Baner do fryzjera

Jaki baner reklamowy sprawdzi się na otwarcie nowego salonu fryzjerskiego?

Usługi fryzjerskie to jedne z najbardziej konkurencyjnych usług na rynku. W każdym mieście można znaleźć kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt takich firm. Stąd przy otwarciu salonu fryzjerskiego trzeba bardzo się postarać, aby przyciągnąć klientów. Dobrym pomysłem jest stworzenie baneru reklamowego. Co powinno się na nim znaleźć?

Po pierwsze: stwórz projekt

Otwierając swoje usługi fryzjerskie, trzeba mieć plan, jak przyciągnąć klientów. Jednym ze sposobów może być stworzenie banera reklamowego. Oczywiście trzeba zacząć od projektu. Po pierwsze zanim wybierze się treść, należy w baner wkomponować logotyp firmy, a także wybrać czytelną czcionkę, która widoczna będzie z daleka. Dzięki temu każdy przechodzień czy jadący samochodem będzie mógł dostrzec, w którym miejscu już niedługo otwarty będzie salon fryzjerski. Na banerze można dołączyć wydrukowaną naklejkę z napisem wielkie otwarcie i datą. W ten sposób każdy będzie wiedział, kiedy rozpoczynasz działalność, a jednocześnie baner będzie mógł być elementem reklamowo-informacyjnym na stałe, po zdjęciu informacyjnej naklejki wydrukowanej na taśmie. Najlepsze rozwiązane może doradzić firma oferująca banery reklamowe w Opolu – od pomocy w projekcie do wykonania czytelnego druku na wybranym, wodoodpornym materiale.

Po drugie: wybierz materiał na baner reklamowy

Z jakiego materiału może być wykonany baner reklamowy? Najpopularniejszym materiałem, który wykorzystywany jest przy produkcji banerów reklamowych jest Frontlit. Jest to rodzaj siatki poliestrowej pokrytej polichlorkiem winylu, czyli PVC. Taki materiał może być powlekany lub laminowany. W przypadku baneru powlekanego siatka jest w trakcie procesu produkcji poddawana obróbce termicznej, która polega na zatapianiu w płynnym PVC. Dzięki temu materiał zyskuje na wytrzymałości. W przypadku baneru laminowanego siatka, czyli struktura zostaje przepuszczona przez gorące wałki dociskowe i zalaminowana folią np. PVC. Taki baner jest mniej wytrzymały, ale sztywniejszy od powlekanego. Istotne znaczenie ma również gramatura. Firma wykonująca banery reklamowe w Opolu używa gramatury 510 g/m2, co gwarantuje wytrzymałość przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniej gęstości materiału. Dzięki odpowiedniemu zabezpieczeniu banery zyskują odporność na niekorzystne warunki atmosferyczne, a także nie płowieją pod wpływem promieniowania UV.

Po trzecie: znajdź chwytliwe hasło reklamowe i popracuj nad treścią

Jeżeli masz już wybrane proporcje logotypu na banerze i jego umiejscowienie, a także kolory i czcionkę, a ponadto wiesz, z jakiego materiału wykonany zostanie baner reklamowy, to czas zająć się treścią. Co może znaleźć się na banerze reklamującym usługi fryzjerskie? Na pewno można od kropek wypisać najpopularniejsze usługi. Jeśli na początku oferujesz zniżkę na niektóre z nich, to znów podobnie ja w przypadku daty otwarcia, możesz postawić na naklejenie napisu np. „tylko teraz -50%” albo „do… -50%” na taśmie. Użycie daty lepiej się sprawdzi, bo dzięki temu klienci nie będą pytać czy oferta jest aktualna. Możesz też umieścić na banerze hasło: „Inflacja rośnie, a my tniemy nie tylko włosy, ale i ceny”. Oczywiście hasło może być też bardziej uniwersalne typu: „Modne cięcie, nie przegięcie. Metamorfozy fryzur w dobrym stylu”.

Po czwarte: stwórz logotyp, który znajdzie się także na szyldzie salonu

Ważna jest bez wątpienia nazwa Twojej firmy. Może być to imię, ale i nazwa typu „Metamorfoza” czy „Fanaberia”. Tak naprawdę możliwości jest bardzo wiele. Najpierw jednak koniecznie sprawdź czy salonu fryzjerskiego o takiej samej nazwie nie ma już w Twoim mieście. Sprawę można łatwo rozwiązać stosując liczbę mnogą danego wyrazu, ale równie dobrze można po prostu wymyślić coś innego. Ważne by nazwa i logo były spójne. To znaczy, jeżeli używasz imienia kobiecego, to w logo użyj wizerunku kobiety. Oczywiście gdy używasz bardziej uniwersalnej nazwy możesz też postawić na grafikę, która będzie abstrakcyjna i nie będzie się kojarzyła bezpośrednio z branżą, ale nazwą. Jeżeli Twój salon będzie nosił nazwę „Stokrotka”, to właśnie ją umieścisz na grafice. Aby nawiązać do swojej branży możesz też użyć grafiki z kobietą ze stokrotką we włosach. Oczywiście nazwa i logo powinny być spójne z tymi na szyldzie nad wejściem do salonu fryzjerskiego. Wykonanie szyldu możesz zlecić firmie wykonującej banery reklamowe w Opolu. Przy okazji możesz zamówić również gadżety reklamowe. Kiedy wszystko jest już przygotowane, nie pozostaje nic innego, jak otworzyć salon fryzjerski, czy odliczać czas do wielkiego otwarcia.

 

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij